Grupa mediowa 9 Senses Media Group szuka butików kreatywnych

przez | 23/03/2010

9 Senses Media Group S.A., warszawska grupa mediowa, będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci outdoor, prowadzi rozmowy z kilkoma podmiotami na rynku agencji kreatywnych w celu przejęcia pakietu kontrolnego. To część strategii budowy pierwszej w Polsce grupy kapitałowej, skupiającej spółki outdoor, firmy reklamowe, wydawnictwo prasowe oraz dom mediowy. Środki na akwizycję będą pochodzić z własnych kapitałów 9 Senses .

Obecność agencji kreatywnej w grupie 9 Senses pozwoli na wykorzystanie efektu synergii oraz oferowanie klientom zewnętrznym pełnego zakresu usług reklamowych. Potencjalny podmiot do przejęcia musi jednak spełniać jeden warunek: po 12 miesiącach od przejęcia generować ok. 1 mln PLN przychodów.

– ” Prowadzimy rozmowy z kilkoma podmiotami z rynku prasy, reklamy internetowej oraz agencji kreatywnych. W pierwszym rzędzie planujemy wybór spółki, która spełniałaby nasze oczekiwania i uzupełniła nasz portfel usług o kreację.” – mówi Łukasz Wylęga.

źródło/autor: Liberty