Oleje Shell Helix w nowej odsłonie

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów koncern Shell prezentuje nową odsłonę olejów Shell Helix, przeznaczonych do stosowania w silnikach samochodów osobowych. Produkty marki Shell dostępne będą w nowych, bardziej praktycznych butelkach z czytelnymi etykietami ułatwiającymi identyfikację najważniejszych parametrów oleju. Wraz z nowymi opakowaniami zmianie uległo także nazewnictwo olejów. Innowacja produktów marki Shell Helix ma na celu intuicyjny wybór odpowiedniego oleju silnikowego przez Klienta.

Inspiracją do wprowadzenia bardziej czytelnych oznaczeń olejów była obserwacja zachowań i pytania samych Klientów. Użytkownicy olejów silnikowych do samochodów osobowych coraz częściej mają problem z wyborem odpowiedniego produktu. Aby ułatwić identyfikację olejów Shell Helix, koncern Shell odświeżył dotychczasowy wygląd opakowań, wzbogacając je o czytelną etykietę z wyraźnymi oznaczeniami produktu.
Trzy innowacje – uproszczone nazewnictwo, ergonomiczne butelki i czytelne etykiety sprawiają, że z Shell Helix wybór odpowiedniego oleju jest znacznie prostszy i szybszy.

Po pierwsze intuicyjne nazewnictwo

Zmiany wprowadzone przez koncern Shell to połączenie dotychczasowych, sprawdzonych rozwiązań z nowymi, bardziej czytelnymi oznaczeniami. Oleje z rodziny Shell Helix zachowały dotychczasowy podział na trzy grupy kolorystyczne, do którego przyzwyczaili się Klienci:
·    kolor grafitowy – najwyższej jakości oleje syntetyczne przeznaczone do nowoczesnych silników
·    kolor granatowy – oleje syntetyczne przeznaczone do wszystkich typów silników
·    kolor żółty – wielosezonowe oleje mineralne

Zmianie uległy natomiast nazwy poszczególnych olejów w ramach każdej z trzech grup.


Po drugie praktyczne opakowania

Wprowadzając na rynek odmienioną linię olejów do silników samochodów osobowych, koncern Shell zadbał nie tylko o uproszczenie oznaczeń, ale także o komfort swoich Klientów. Produkty marki Shell Helix dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych, znacznie bardziej poręcznych i praktycznych opakowaniach. Modyfikacji poddano zarówno butelki 1-litrowe, nadając im bardziej ergonomiczny, wygodniejszy kształt, jak i 4-litrowe, które zostały wyposażone w dwa uchwyty, ułatwiające zarówno przenoszenie jak i nalewanie oleju. Wszystkie opakowania olejów Shell wykonane są z lekkiego plastiku i zaprojektowane w taki sposób, aby ograniczyć szkodliwy wpływ na środowisko naturalne, poprzez zminimalizowanie ilości materiału zużytego do ich produkcji.

Po trzecie czytelne etykiety

Wraz z nowym kształtem butelki, zmianie uległy także etykiety umieszczone na opakowaniach. Nowe oznaczenia są bardziej przejrzyste i czytelne, a większa czcionka ułatwia szybkie odnalezienie niezbędnych informacji. W wyborze właściwego oleju pomoże Klientom krótki opis produktu oraz bardziej widoczna klasa lepkości, umieszczone na froncie nowej butelki.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu