Przejdź do treści

EM Lab i Henkel wznawiają współpracę w ramach projektu experiential marketingowego dla Clin

Od początku marca EM Lab prowadzi dla marki Clin akcję promocyjną „Czyste okna na wiosnę”. Clin z portfolio firmy Henkel to wiodący środek do mycia okien w swojej kategorii. Jest to kolejny projekt agencji dla firmy Henkel, z którym współpraca zaczęła się w 2007 roku i dotyczy marek Clin i Pur. Obecna akcja jest pierwszą wspólną od marca 2008.

W ramach kampanii mieszkańcy pięciu największych polskich miast mogą w konkursie sms-owym wygrać darmowe mycie okien przed Wielkanocą. Projekt ma przypomnieć konsumentom jak bardzo Clin uławia jeden z najmniej lubianych obowiązków domowych. Pozwoli im również doświadczyć skuteczności Clin „w akcji” – jest więc przykładem akcji experiential marketingowej. Projekt potrwa do wiosny.

– „W okresie najwyższej sprzedaży kategorii środków do mycia okien, czyli tuż przed Świętami Wielkanocy intensyfikujemy wsparcie dla marki Clin. W tym roku, poza reklamą telewizyjną oraz atrakcyjnymi promocjami cenowymi, zdecydowaliśmy się powtórzyć akcję „Czyste okna na wiosnę”. Konkurs ten cieszył się już w poprzednich latach sporym zainteresowaniem konsumentów i wiemy, że został bardzo pozytywnie odebrany. Tak jak przy organizacji poprzednich edycji kampanii organizatorem jest Agencja EM Lab.” – stwierdziła Emilia Hołdyńska-Suska, Assistant Brand Manager, Henkel Polska.

Obecna akcja to już trzecia edycja „Czystych okien na wiosnę”. Poprzednie edycje (2007 i 2008) cieszyły się dużym zainteresowaniem konsumentów i skutecznie wzmocniły wizerunek Clin w swoim segmencie – stąd decyzja o kolejnej odsłonie.

źródło/autor: EM Lab