Poczuli miętę i wygrali City Plakat

Plakat After Eight z hasłem „Poczuj miętę w Walentynki”, nawiązującym do smaku czekoladek i święta zakochanych, zwyciężył w lutowej edycji konkursu City Plakat.W lutym na outdoorze nie mogło zabraknąć Walentynek. Layout prezentujący czekoladki After Eight firmy Nestle także nawiązywał do święta zakochanych. Pojawił się tu obowiązkowy przy tej okazji motyw serca – chociaż nie z czekolady, to w czekoladowej oprawie, natomiast hasło – „Poczuj miętę w Walentynki” – nawiązało do smaku czekoladek
i do święta jednocześnie.

Wśród lutowych layoutów wyróżniono także inne czekoladowe, walentynkowe kreacje: „Powiedz to z Milką” (klient: Milka) i „Pokaż kotku, co masz w środku” (Alpen Gold).

W konkursie organizowanym wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej – Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane  w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media.  Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6×3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu