LOGICSEARCH oferuje na Facebooku kampanie rozliczane za kliknięcia

Formy oferowane w modelu PPC obejmują wszelkie boksy w prawej kolumnie serwisu, także reklamy angażujące. Kliknięciem jest wówczas przejście na stronę docelową kampanii lub fan page marki. Dodatkowo kampanie PPC można targetować według cech użytkowników, podanych przez nich w profilach (wiek, płeć, stan cywilny, wykształcenie, zainteresowania), a także na słowa kluczowe.

W ARBOinteractive Polska działa już osobny zespół dedykowany kampaniom na Facebooku rozliczanym według liczby odsłon. „LOGICSEARCH specjalizuje się w ramach ARBO w akcjach PPC. Dlatego też na Facebooku jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe usługi w zakresie zarówno planowania, jak i realizacji oraz optymalizacji kampanii w tym modelu” – mówi Konrad Spoczyński Dyrektor Handlowy LOGICESRACH. LOGICSEARCH dysponuje systemem optymalizacji akcji PPC pod względem wskaźnika ROI. „Dzięki temu rozwiązaniu kampania może wykorzystywać tysiące kombinacji danego przekazu reklamowego, gdzie po wstępnym etapie zostanie wybrana ta forma która najlepiej spełnia założone cele (np. wypełnienie formularza na stronie klienta). Podobnej analizie można poddać różne grupy docelowe – dzięki czemu ustalana jest najlepsza kombinacja przekazu reklamowego dla danego targetu. LOGICSEARCH zapewnia także emisje kampanii wg harmonogramu reklam – np. emisja o określonych porach dnia tygodnia. Optymalizację kampanii dopełnia zarządzanie stawkami CPC / CPA dla nawet stu wariantów reklamy, czego efektem jest maksymalizacja dotarcia lub ROI” – dodaje Konrad Spoczyński.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu