Trzeci Wirtualny Doradca w sektorze bankowym

By | 14/03/2010

„Witaj, mam na imię Ewa. Jestem Wirtualnym Doradcą INVEST- BANKU” mówi do odwiedzających nową internetową witrynę banku animowana postać. Ewa obsługuje nowy kanał komunikacyjny dla klientów banku, którym jest chatterbot (Wirtualny Doradca). Firma Stanusch Technologies, autor Wirtualnego Doradcy, wyposażyła Ewę w wiedzę na temat INVEST-BANKU, informacje o kontach osobistych oraz kredycie gotówkowym.

Od Wirtualnego Doradcy o imieniu EWA, umieszczonego na nowej witrynie INVEST-BANKU przez Stanusch Technologies, dowiemy się podstawowych informacji, dotyczących banku oraz szczegółów odnośnie warunków korzystania z kont osobistych, a także uzyskania kredytu gotówkowego.

Klient może zadawać pytania w języku naturalnym i natychmiast otrzymuje na nie odpowiedzi od wirtualnej postaci. Z Wirtualnym Doradcą INVEST-BANKU można porozmawiać pod adresem http://wenus.stanuschtechnologies.pl/players/player3/invest/index.html

„Konstruując nową witrynę firmową, od początku stawialiśmy nacisk na to, aby była nowoczesna, interaktywna i przyjazna dla Klientów. Wirtualny Doradca doskonale spełnia wszystkie te założenia. Jestem przekonany, że Klienci szybko docenią zalety tego innowacyjnego rozwiązania. ” – powiedział Jakub Kłoczewski, dyrektor departamentu marketingu INVEST-BANKU.

Wirtualna Ewa -chatbot – pomaga także poruszać się  po internetowym serwisie banku, a w razie potrzeby potrafi doprecyzować niejasne pytania klienta. Nowa witryna posiada nowoczesną formę graficzną, a jednocześnie zachowuje przejrzystość i łatwość dostępu do poszczególnych obszarów informacyjnych. Zapraszamy do zadawania pytań Wirtualnej Ewie pod adresem www.investbank.pl.

Wirtualni Doradcy stają się coraz bardziej popularnymi środkami komunikacji marketingowej. Łączą w sobie kilka elementów: innowacyjność rozwiązania, wzrost satysfakcji klientów dzięki natychmiastowej odpowiedzi na pytanie bez konieczności dzwonienia na infolinię. Znacznie obniżają koszty, a jednocześnie uatrakcyjniają samą witrynę. – powiedział Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies.

Wirtualny Doradca zrealizowany dla INVEST-BANKU jest już trzecim tego typu rozwiązaniem w polskim sektorze bankowym i  siedemnastym zrealizowanym przez Stanusch Technologies. Wcześniej firma zrealizowała projekty na rzecz Getin Banku (Wirtualny Doradca Adam) http://adamwd.stanuschtechnologies.pl/ oraz ING Banku Śląskiego (Wirtualny Doradca Inga) http://www.zblizeniowa.pl/pages/index.php.

Za Wirtualnym Doradcą (chatbot) kryje się  program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Chatbota w formie wirtualnej postaci umieszcza się na serwisach WWW. Jej zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności firmy, czy też np. warunków handlowych. Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatbot wyposażony jest również w syntezę mowy oraz wizualizację postaci. Dodatkową cechą wyróżniającą produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).