Hypermedia autorem akcji edukacyjnej dla Vattenfall Poland

Agencja Hypermedia (Isobar Polska), opracowała koncepcyjnie oraz technologicznie projekt edukacyjny dla Vattenfall Poland, skierowany do polskich internautów pod nazwą PowerSaver.

Celem akcji PowerSaver jest uświadomienie internautom w jaki sposób mogą oszczędzać energię i jednocześnie pomóc chronić środowisko. Zadaniem projektu jest zachęcenie użytkowników z całej Polski do korzystania z trybu hibernacji (uśpienia) komputera i wspólne zaoszczędzenie miliona godzin pracy komputerów na rzecz jednej z 16 szkół, które przystąpiły do programu. W akcji wykorzystywany jest specjalnie w tym celu zaprojektowany widget PowerSaver, umożliwiający zliczanie zaoszczędzonej energii.

W ramach projektu została przygotowana witryna http://powersaver.vattenfall.pl/, a także stworzone zostały profile PowerSavera na Facebooku, GoldenLine i Naszej Klasie.

Realizacji projektu, towarzyszą działania reklamowe prowadzone w powyższych serwisach oraz za pomocą pakietów zasięgowych ARBomedia. Kampania promująca akcję potrwa do 1 marca do 31 maja.

Projekt w całości powstał i jest prowadzony przez agencję Hypermedia.

źródło/autor: Hypermedia

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu