Do Saatchi & Saatchi Digital dołącza pozyskany z PZL copywriter Michał Pawłowski oraz designer Michał Duszczyk

„Bez dwóch zdań nowe osoby to solidne wsparcie. Michał Pawłowski jest utalentowanym i doświadczonym copywriterem, a warsztat i gust Michała Duszczyka pogłębią nasze silne designerskie możliwości”  – powiedział Jakub Kempny, Head Of Creative w Saatchi & Saatchi Digital. Konsekwentnie budując zespół kreacji z ludzi nietuzinkowych i doświadczonych jesteśmy w stanie podejmować się wyzwań wyjątkowych i realizować je na najwyższym poziomie – dodał Jakub Kempny.

Michał Pawłowski w PZL pracował m.in. dla Tesco, Plus/Mixplus, Orlen, Alior Bank. Michał Duszczyk projektował strony i kampanie Lindt, 3M, Goodyear, Nespresso oraz Bonduelle. Obaj dołączyli do Saatchi & Saatchi Digital na początku marca.

Interaktywna część agencji Saatchi & Saatchi równolegle rozwija zespoły Działu Kreacji i Działu Client Service (w lutym do agencji dołączyli nowi accounci). Dynamiczna ekspansja agencji jest związana z pozyskaniem w ostatnim czasie nowych projektów realizowanych z dotychczasowymi i nowymi klientami.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu