Contact Center – I miejsce w rankingu Book of Lists 2010

przez | 10/03/2010

Spółka Contact Center zajęła najwyższą pozycję w jubileuszowej 15 edycji rankingu „Book of Lists 2010” wydawanego przez anglojęzyczny tygodnik „Warsaw Business Journal”.

Contact Center zdobyło I miejsce w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Certyfikat potwierdzający dobre wyniki i wysoką pozycję firmy w branży został wręczony podczas uroczystej Gali Book of Lists 2010 w Centrum Olimpijskim PKOI. „Przyznane wyróżnienie jest dla nas zaszczytem, a jednocześnie potwierdzeniem naszej pozycji na rynku marketingu bezpośredniego” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center.

Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach.

źródło/autor: Contact Center