Trzy Impactory dla Plusa

przez | 03/03/2010

Polkomtel SA, operator największej polskiej sieci komórkowej Plus, został obsypany deszczem nagród podczas Gali XII edycji Impactorów, najstarszego polskiego konkursu marketingowego. Nagrodę specjalną – Impactor Dekady – otrzymał Dariusz Matuszak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polkomtela. Nagrodzono również Projekt Siatkówka i kampanię reklamową z TurboDymoManem.

Jak podkreślili organizatorzy, przyznana Dariuszowi Matuszakowi nagroda Impactor Dekady stanowi dowód uznania dla architekta i wykonawcy unikatowego projektu sponsoringu polskiej siatkówki. “Od wielu lat polityka ta przynosi ponadprzeciętne efekty w postaci radości milionów Polaków, sukcesów sportowych siatkarzy oraz korzyści dla Sponsora, który jest największą siecią komórkową w Polsce” – czytamy w uzasadnieniu.

„Ta nagroda jest dla mnie szczególnie ważna, ponieważ jest kolejnym dowodem, że strategia wspierania polskiej siatkówki przynosi wymierne korzyści obu stronom – sieci Plus i polskim zawodnikom – podkreślił laureat, odbierając nagrodę. – To również przykład, że przemyślana, budowana przez lata partnerska współpraca może przynieść wspaniałe efekty.

Projekt Polska Siatkówka również został uhonorowany w tegorocznym konkursie nagrodą Impactor. Uznanie Akademii Mediów i Reklamy wzbudził konsekwentny udział programowy Polkomtel SA w rozwoju tej dyscypliny sportu w Polsce oraz osiągnięcie wyjątkowo wysokich wskaźników kojarzenia firmy jako sponsora siatkówki. Szczególnie podkreślono efekty długofalowej strategii w postaci silnej identyfikacji marki Plus ze sportem i jakościowo nowych standardów organizacji widowiska sportowego, a także zrozumienie wspólnego celu między sponsorem, Polskim Związkiem Piłki Siatkowej a zawodnikami.

Kolejny Impactor przypadł kampanii reklamowej z udziałem TurboDymoMana. Kampania promująca ofertę usług przedpłaconych 36.6 została uznana za oryginalną kreację, doskonale wpisującą się w konwencję dotychczasowych działań marki.

W XII edycji konkursu Impactor wyróżnieni zostali również m.in.:

  • Człowiek Roku Przemysłu Mediowego – Ryszard Pieńkowski, Prezes Zarządu INFOR PL SA.
  • Impactor Dekady – Krzysztof Kruszewski, Dyrektor Generalny Millward Brown SMG/KRC.

Dodatkowo Centrum im. Adama Smitha przyznało nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Tomasz Wróblewski, dziennikarz i publicysta.

Impactor jest najstarszym, organizowanym od 12 lat polskim konkursem marketingowym. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z profesjonalistów branży marketingowej. Wśród laureatów minionych edycji znajdują się m.in.: Zygmunt Solorz-Żak, Piotr Walter, Paweł Kastory, Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Wanda Rapaczyńska, Jakub Bierzyński, Bogdan Rymanowski, Tomasz Lis, Andrzej Morozowski, Tomasz Sekielski i Kamil Durczok.

Adam Suchenek, Plus

źródło/autor: Plus