Impactor dla marki Hoop Cola i Ciszewski PR

przez | 01/03/2010

Marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski Public Relations zostały laureatami nagrody w kategorii Projekt PR Roku za komunikację akcji „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”, przyznanej podczas XII edycji konkursu Impactor.

Celem nagrodzonego projektu było zwrócenie uwagi na nowe pozycjonowanie marki Hoop Cola oraz wzmocnienie przekazu „Odkręć się na innych”. Idea polegała na zbudowaniu pozytywnej konotacji z marką Hoop Cola, powołaniu Hooptymistycznego Ośrodka Otwierania Polaków oraz rozpowszechnieniu idei spontanicznego okazywania uczuć poprzez „darmowe uściski”. Celem kampanii było zebranie 100 tys. podpisów pod inicjatywą ustanowienia Polskiego Dnia Przytulania oraz zachęcenie polityków i warszawiaków do udziału w evencie, przygotowanym na 24 czerwca.

Według jury Akademii Marketingu i Reklamy, składającego się z profesjonalistów branży marketingu, projekt został wyróżniony „za niestandardową akcję PR oraz komunikację angażującą konsumenta”.

„Bardzo cieszymy się, że niestandardowe rozwiązania public relations zastosowane w tej kampanii zostały docenione przez jury. Jej efekty przewyższyły również nasze oczekiwania i pozwoliły zaangażować w akcję polityków, celebrytów oraz młode osoby w całej Polsce” – powiedziała Edyta Bach, PR Manager Hoop Polska.

Po stronie Klienta projekt koordynowała Edyta Bach, Patrycja Giurko oraz Michał Kępiński, a po stronie agencji Barbara Sołtysińska oraz Michał Dunin.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.