Comarch uruchomił nowy portal korporacyjny – www.comarch.com

By | 01/03/2010

Jest to jedyny profil Grupy Comarch dostępny w języku angielskim (portale www.comarch.eu i www.comarch.com zostały połączone). Przeprowadzone zmiany są wynikiem przyjęcia przez Comarch nowej strategii biznesowej dla rynków zagranicznych. Przejawia się ona przede wszystkim w innowacyjnym podejściu do prezentacji oferty spółki. Dotychczasowy sektorowy podział produktów zastąpiony został klasyfikacją według branż. Jak wynika z analiz Comarch jest to zdecydowanie wygodniejszy układ dla klientów zagranicznych.

Przebudową portalu zajęła się agencja interaktywna SoInteractive. Nowa strona www.comarch.com jest bardziej przejrzysta, a zmieniona struktura ułatwia nawigację i dostęp do interesujących internautę treści. Zaprojektowano dodatkowe podstrony w celu kompletnej prezentacji oferty. Umieszczone na stronie głównej materiały video dają użytkownikom możliwość szybkiego dostępu do Comarch TV. Platforma ta promuje korporacyjne materiały video. Oferuje ona liczne analizy rynkowe, wywiady, sprawozdania, prezentacje sektorów. Dzięki temu użytkownik może w szybki i przyjemny sposób zapoznać się z najciekawszymi informacjami dotyczącymi Comarch.