Sieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

przez | 28/02/2010

W niecały rok od rozpoczęcia działalności SPOSRTSonline w pierwszej piątce sieci i portali. Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT.

Sieć reklamowa SPORTSonline to należąca do domu mediowego Cormedia wertykalna sieć reklamy internetowej. Po niespełna roku funkcjonowania sieć znalazła się w pierwszej piątce największych sieci i portali sklasyfikowanych w kategorii SPORT (według badania Megapanel za miesiąc grudzień, zasięg sportowy – porównanie sieci i portali) z blisko 2 mln użytkowników i 55 mln odsłon. Obecnie do SPORTSonline należą 43 serwisy i witryny sportowe takie jak np. skionline.pl, livesports.pl, sport24.pl, czy fit.pl.

Startowaliśmy niecały rok temu i stawialiśmy sobie bardzo wysoko poprzeczkę mierząc się z bardzo silną konkurencją. Wynik jest lepszy niż oczekiwaliśmy. Zaufało nam ponad czterdzieści witryn i wielu reklamodawców. Do końca tego roku chcemy zwiększyć zasięg do trzech milionów użytkowników i być w pierwszej trójce sieci i portali w kategorii sportowej. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

SPORTSonline koncentruje się na działaniach reklamowych skierowanych do szerokiej rzeszy miłośników sportu i kibiców. Sport stanowi jedną z najbardziej uniwersalnych platform promocyjnych, która przyciąga największą liczbę odbiorców a także sponsorów. Budżety reklamowe wykorzystywane podczas sportowej rywalizacji należą do największych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.