OS3 promuje w sieci babski wieczór z Redd’s

przez | 28/02/2010

OS3 multimedia przygotowała aktywności internetowe akcji „Babski Wieczór? Tylko z Redd’s!”, kolejnej odsłony kampanii wspierającej markę Redd’s (Kompania Piwowarska). Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.babskiwieczor.pl, zawierająca praktyczne porady, jak zorganizować niezapomniany wieczór w towarzystwie przyjaciółek i Redd’s. Ideę babskiego wieczoru promuje Dorota Gardias. W ramach aktywności prowadzony jest konkurs  na relację z babskiego wieczoru, w którym co tydzień autorki najciekawszych opisów nagradzane są atrakcyjnymi nagrodami. Działania obejmują także media społecznościowe ( m.in. Facebook i Goldenline).
Kampania potrwa do końca marca, prowadzona jest m.in. na serwisach: Wirtualna Polska i Filmweb.  Za stronę www.babskiwieczor.pl oraz część działań w Internecie odpowiada agencja OS3 multimedia. Dotychczas agencja przygotowała dla Redd’s miniserwis konkursowy „Kreacje Redd’s”, związany z promocją edycji limitowanej oraz stronę internetową www.redds.pl przedstawiającą świat marki Redd’s.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.