MURATOR otworzył pierwszy, branżowy pasaż internetowy

przez | 28/02/2010

Pod adresem zakupy.wymarzonyogrod.pl działa już pierwszy branżowy pasaż utworzony przez MURATORA S.A. Wydawca zamierza z niego uczynić najważniejszą w polskim internecie platformę sprzedaży produktów ogrodowych. Amatorzy ogrodów i miłośnicy zieleni poświęcają sporo czasu na poszukiwania wybranych roślin i akcesoriów ogrodowych. Z drugiej strony sprzedawcy i dystrybutorzy mają niemały problem z dotarciem do zainteresowanej grupy odbiorców. Pasaż zakupy.wymarzonyogród.pl został stworzony z myślą o obu tych grupach – aby ułatwić klientom znalezienie poszukiwanego, często bardzo „branżowego” produktu, a sprzedawcom zapewnić możliwość prezentacji oferty wszystkim zainteresowanym.

Do współpracy są zapraszane sklepy oferujące asortyment związany z szeroko rozumianym ogrodnictwem. Mapa kategorii pasażu jest stale rozbudowywana, jednak zawsze związana z zielenią. Sprzedawcy otrzymują szereg możliwości prezentacji produktów, obecność w porównywarce cen i bardzo elastyczną możliwość rozliczenia współpracy. Obecnie w pasażu zakupy.wymarzonyogrod.pl działa kilkadziesiąt sklepów, które prezentują blisko 6000 produktów z branży ogrodniczej. Liczba zainteresowanych współpracą dynamicznie rośnie.

Klienci, prócz dotarcia do wybranych, często długo poszukiwanych produktów, mogą liczyć na doradztwo i pomoc w wyborze. W nowym pasażu znajdą poradniki zakupowe przygotowane przez fachowców, artykuły, zdjęcia, instrukcje. Wygodna porównywarka cen i wyszukiwarka ułatwiają znalezienie oferty najtańszej i najlepiej dopasowanej do potrzeb.

„Dwa najważniejsze cele, jakie nam przyświecają, to zachowanie profesjonalnego, branżowego charakteru pasażu zakupy.wymarzonyogrod.pl oraz uczynienie z niego najważniejszego w polskim internecie miejsca sprzedaży produktów ogrodowych” – skomentował wprowadzenie nowego produktu Dominik Malczewski, dyrektor ds. e-commerce w MURATOR S.A.

Kampania wprowadzająca produkt na rynek obejmuje marketing w wyszukiwarkach internetowych, intensywną promocję w serwisach MURATORA S.A., w tym www.wymarzonyogrod.pl i www.muratordom.pl oraz newsletterach. Pasaż będzie cyklicznie reklamowany w czasopismach MURATORA, m.in. „Dobre Wnętrze”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Murator”, „Zbuduj dom”, „Murator Poradnik Zrób to sam”, „Murator PROJEKTY DOMÓW”, dziennik „Super Express”.

Kreację stworzył i zaplanował media Dział Marketingu MURATORA.