Contium SA dostarczyła i utrzymuje system dla internetowego outletu 50style.pl

przez | 25/02/2010

To kolejna, po Sklep.sizeer.com, aplikacja e-commerce skierowana do kanału B2C, której właścicielem jest firma Marketing Investment Group Sp. z o. o. z Krakowa.  50Style.pl to nowoczesny outlet, w którego bogatej ofercie znalazły się obuwie, konfekcja oraz akcesoria sportowe i lifestylowe najbardziej rozpoznawalnych marek.

Celem projektu było zapewnienie spójnej dla obu sklepów platformy technologicznej, która umożliwiałaby łatwe zarządzanie prezentowaną ofertą.  Synchronizacja katalogu produktów z systemem ERP odbywa się za pomocą tych samych interfejsów.

Obie marki wykorzystują również ten sam silnik e-commerce, stworzony na bazie Unity Commerce – autorskiej platformy Contium. Pozwala to na jednoczesną rozbudowę obu sklepów o nowe funkcje, co daje Marketing Investment Group wymierne oszczędności.

Pomimo wspólnego mechanizmu bazowego różnice pomiędzy e-Sizeer.com a 50Style.pl są widoczne. Odmienna strategia sprzedażowa oraz grupa docelowa przełożyły się w przypadku outletu 50style.pl między innymi na zmiany w sposobie prezentacji drzewa produktowego. Natomiast w zakresie zarządzania zawartością (CMS) dodano możliwość wstawiania nowych form reklamowych, zawierających dowolnie zdefiniowany zestaw produktów, które administrator sklepu może umieszczać praktycznie na każdej jego stronie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.