Air France i KLM przedłużają umowę dystrybucyjną full content z firmą Amadeus

przez | 25/02/2010

Umowa, dotycząca do tej pory wyłącznie krajów europejskich, obejmować będzie użytkowników systemu Amadeus na całym świecie

Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań technologicznych i dystrybucyjnych dla branży turystycznej i Air France – KLM, największa grupa linii lotniczych w Europie, przedłużyły do grudnia 2013 roku umowę dotyczącą udostępniania usług full content. Umowa gwarantuje przedstawicielom biur podróży z całego świata, korzystających z systemu Amadeus, dostęp do pełnych cenników, rozkładów lotów i informacji o zasobach związanych z ponad 74,8 mln biletów i 90 tys. lotów obsługiwanych rocznie przez Air France i KLM.

– Biura podróży stanowią istotną część naszej globalnej strategii sprzedaży. Jesteśmy usatysfakcjonowani z zawarcia tak atrakcyjnej pod względem ekonomicznym umowy dystrybucyjnej, która zapewni firmom z branży turystycznej użytkującym system Amadeus efektywny dostęp do szerokiego zakresu usług Air France – KLM na całym świecie – mówi Jean Wieviorka, wiceprezes Air France i KLM do spraw korporacyjnych i dystrybucji.

Umowa obejmuje również dane dotyczące należących do grupy linii Martinair i VLM oraz – poprzez system Amadeus – gwarantuje dostęp do tych samych informacji, które są publikowane za pośrednictwem wszelkich innych bezpośrednich i pośrednich kanałów sprzedaży, dystrybutorów czy witryn internetowych.

– Amadeus przywiązuje wielką wagę do długofalowej współpracy z wiodącymi liniami lotniczymi na całym świecie w zakresie efektywnego dostępu do informacji, co zapewnia stabilność rynku dystrybucji w branży turystycznej. Zgodnie z warunkami umowy, konsultanci Amadeus zyskują globalny dostęp do pełnych informacji publikowanych przez grupę Air France-KLM, co stanowi ważny krok naprzód w stosunku do wcześniejszej umowy obejmującej kraje europejskie – mówi Philippe Chérèque, wiceprezes firmy Amadeus do spraw handlowych.

Amadeus zawarł długoterminowe umowy dotyczące udostępniania usług full content również z innymi kluczowymi liniami lotniczymi, takimi jak British Airways, Iberia, Lufthansa i Swiss, SAS Group oraz Virgin Atlantic .

Ponad 80% wszystkich rezerwacji sprzedawanych przez biura podróży, korzystających z systemu Amadeus na całym świecie, dotyczy linii lotniczych posiadających umowy na dystrybucję pełnych informacji. W skali roku oznacza to ponad 280 milionów rezerwacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.