Super Siódemka stawia na Super-nowoczesną platformę Comarch ALTUM

przez | 24/02/2010

Firma Super Siódemka, jeden z największych dystrybutorów książek w Polsce, dwukrotny laureat nagrody Gazele Biznesu, zdecydowała się na zakup platformy Comarch ALTUM. Wdrożenie prowadzi producent oprogramowania – firma Comarch we współpracy z firmą MediaSens, partnerem obsługującym branżę księgarską.

Super Siódemka dostrzegła ogromne szanse, jakie daje wykorzystanie w biznesie nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Niedługo później rozpoczęły się poszukiwania odpowiedniego oprogramowania, które mogłoby obsłużyć specyficzne dla branży dystrybucji książek procesy. Zarząd firmy kluczowy nacisk położył na możliwość automatyzacji pracy oraz usprawnienia i przyspieszenia procesów sprzedażowych i logistycznych w przedsiębiorstwie, co jest kluczowe dla tej branży. Wybór padł na Comarch ALTUM – platformę biznesową ERP, której głównymi wyróżnikami są podejście procesowe do biznesu oraz możliwość dostosowania do potrzeb konkretnej firmy.

Super Siódemka działa na zasadzie sprzedaży komisowej (konsygnacyjnej), co wpływa na potrzebę obsłużenia specyficznych, niestandardowych procesów logistycznych. Comarch ALTUM pozwoli na zbudowanie modeli działania oraz wykonywanie wielu operacji automatycznie, dzięki czemu czas realizacji zamówień ulegnie skróceniu, optymalizując tym samym cały łańcuch logistyczny. Równolegle do wdrożenia systemu ERP, firma Super Siódemka pracuje nad budową platformy B2B. Otwarta architektura oraz narzędzia TrueAPI pozwolą w pełni zintegrować Comarch ALTUM z takim właśnie rozwiązaniem.

– Comarch ALTUM to bardzo obiecujący system do zarządzania przedsiębiorstwem, dzięki któremu zyskujemy możliwość stworzenia platformy integracji procesów biznesowych, która pozwoli na zautomatyzowanie wielu czynności czy efektywną współpracę z kontrahentami. Widzę duże zaangażowanie i determinację firm Comarch i MediaSens w to, żeby nasz wspólny projekt zakończył się sukcesem – mówi Lucjan Wypych, Prezes firmy Super Siódemka.

– Dla MediaSens, partnera firmy Comarch, najważniejsze są przede wszystkim technologiczne możliwości pozwalające na efektywne i ekonomiczne implementacje funkcjonalności ściśle związanych z branżą księgarską. Programowanie własnych interfejsów oraz logiki biznesowej za pomocą mechanizmu TrueAPI oraz platformy .NET stwarza praktycznie nieograniczone możliwości dla integracji systemu Comarch ALTUM z Portalem Zamówień Internetowych B2B oraz podłączeniem do heterogenicznych systemów ERP – dodaje Dominik Morzyński, Project Manager z firmy MediaSens.

– Firmy decydujące się na rozwiązanie Comarch ALTUM poszukują przede wszystkim przewagi konkurencyjnej, jaką może zapewnić im nasze najnowsze rozwiązanie, a czego nie otrzymają od dostępnych standardowych rozwiązań branżowych – komentuje Kamil Góral, Product Manager Comarch ALTUM.