Rozpoczął się trzeci etap telewizyjnej kampanii reklamowej Oriflame

przez | 24/02/2010

9 lutego br. rozpoczął się trzeci etap kampanii Oriflame, która podobnie, jak poprzednia, oprócz wizerunkowego, ma także charakter sprzedażowo-rekrutacyjny. Kampania potrwa do końca lutego. Jej celem oprócz zwiększenia świadomości marki, jest rekrutacja nowych konsultantów.

Kampania telewizyjna przebiega pod hasłem: „Zabłyśnij z Oriflame”. Jednym z głównych jej założeń jest rekrutacja nowych klubowiczów.

Każdy nowy konsultant Oriflame po spełnieniu określonych warunków otrzyma w prezencie kupon o wartości 20 lub 30 zł na zakupy z katalogu, a następnie wyjątkowy kuferek, będący głównym bohaterem reklamy.

Spot telewizyjny (30″) emitowany jest w stacjach  TVP1, TVP2,TVN i Polsat.

Za kreację i produkcję spotu reklamowego odpowiada agencja EURO RSCG 4D, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Group. Część wizerunkową reklamy wyreżyserował Ivo Mostertman, natomiast reżyserem części rekrutacyjnej jest Tomasz Siatkowski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.