Nowy Dyrektor w On Board PR Ecco Network. Ewa Marczyk-Chłopecka awansowała na stanowisko Dyrektora w firmie doradczej On Board PR należącej do międzynarodowej sieci Ecco International Communications Network

przez | 24/02/2010

Ewa Marczyk-Chłopecka objęła stanowisko Dyrektora Działu Healthcare w On Board PR Ecco Network. Kieruje obecnie siedmio osobowym zespołem konsultantów specjalizujących się w zagadnieniach rynku farmaceutycznego. W swoim zespole ma również lekarzy-ekspertów do spraw analizy przekazów do grup terapeutycznych. Jej dział świadczy m.in. takie usługi jak: PR korporacyjny dla klientów farmaceutycznych, prowadzenie programów edukacyjno-informacyjnych skierowanych do środowiska medycznego i pacjentów, kształtowanie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie, pr kryzysowy oraz prowadzenie biur prasowych dla klientów On Board PR.

Dział Healthcare specjalizuje się także w doradztwie strategicznym dla podmiotów działających na rynku medycznym. Rekomendacje On Board Ecco Network są wydawane na podstawie raportów i analiz oraz wywiadów z ekspertami z sektora. Firma wspiera klientów w kompleksowej usłudze pozyskiwania Funduszy Europejskich w projektach informacyjnych.

Zadaniem Ewy Marczyk-Chłopeckiej jako nowego Dyrektora Działu Healthcare będzie rozwój usług z zakresu marketingu medycznego, które obecnie są częścią działań pr’owych w On Board PR. „Moim celem będzie dalszy rozwój oferty działań marketingowych służących zwiększeniu rozpoznawalności marek i usług firm farmaceutycznych oraz budowanie relacji klientów ze środowiskiem medycznym. On Board PR dysponuje wieloletnim doświadczeniem i międzynarodowym know-how na rynku farmaceutycznym. Współpraca z nami jest z pewnością najlepszym wyborem dla firm z tego sektora poszukujących wsparcia w działaniach komunikacyjnych.”- podkreśla Ewa Marczyk-Chłopecka.

Ewa Marczyk – Chłopecka jest Absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Public Relations i Media Marketing oraz London School of Public Relations, obecnie studiuje Zarządzanie Projektami na SGH. Z branżą public relations związana od ponad 5 lat. Specjalizuje się w projektach z dziedziny Healthcare oraz FMCG. Obecnie koordynuje realizację projektów PR dla firmy farmaceutycznej: Zentiva, Adamed i Fresenius Kabi Polska. Realizowała strategie komunikacyjne dla takich Klientów, jak: Teva, OPDF, Europlant PhytoPharm, BlauPharma i UCB Pharma oraz Unilever (marka Flora), Grupa Żywiec (marka Żywiec). We współpracy z towarzystwami medycznymi i lekarskimi prowadziła następujące projekty w obszarze Healthcare: Polskie Towarzystwo Psychiatryczne – Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii „Odnaleźć siebie”, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne – „Serce na nowo”, Polskie Towarzystwo Epileptologiczne – „Pomagaj bez obaw”, Klinika Zaburzeń Snu „Dobrze śpij-aktywnie żyj”, Unia Farmaceutów – Właścicieli Aptek – „Bezpieczne stosowanie leków”. Realizowane przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane, w tym m.in.: IPRA Golden World Award w kat. Public Affairs oraz w kat. Healthcare, Magellan Award w kat. Organizational Communication.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.