MRM Worldwide promuje „Duety” Wedla w sieci

Wedel powierzył agencji interaktywnej MRM Worldwide przygotowanie strony internetowej i kampanii internetowej promującej „Duety” – nowe, dwusmakowe czekolady. Wybór agencji interaktywnej został dokonany w drodze przetargu.

Głównym zadaniem MRM Worldwide było przygotowanie atrakcyjnego i kuszącego serwisu internetowego,  który w interaktywny sposób wypromuje nowe czekolady z portfolio Wedla, a także kampanii internetowej. „Duety” charakteryzują się tym, iż w każdej z nowych tabliczek czekolady znajdują się dwa rządki kostek, z których każdy ma inne, owocowe nadzienie, tym samym otwierając przed konsumentem zupełnie nowy wymiar łączenia smaków.

Działania w Internecie są istotnym elementem strategii komunikacji marki Wedel. Dotyczy to szeregu aspektów – od nowej strony www.wedel.pl będącej serwisem typu hub, który poza dostarczeniem informacji i rozrywki prowadzi interaktywny dialog z internautami oraz buduje społeczność wokół marki, poprzez działania w nowych mediach typu FB, po propozycje takie jak wprowadzana strona www.owocoweduety.pl

Serwis www.owocoweduety.pl wystartował 22 lutego 2010r. i w wyjątkowy sposób łączy informacje o „Duetach” z dynamiczną grą, w której można wcielić się w wybrany owoc i kierować jego krokami, powtarzając sekwencję w coraz to szybszych i skomplikowanych rytmach.

„Celem naszego klienta jest pokazanie konsumentowi niepowtarzalnego i  magicznego świata czekolad „Duety” Nasze działania mają podkreślić i zwizualizować przyjemność, która kryje się w nowych, dwusmakowych czekoladach” – wyjaśnia Izabela Walczyk, Account Manager w MRM Worldwide.

Kampania internetowa promująca produkt i odsyłająca do strony www ruszyła równocześnie z premierą serwisu www.owocoweduety.pl. Obejmuje takie media, jak Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, O2.pl, Pudelek.pl, Nasza-klasa.pl czy Fotka.pl, i potrwa do 14 marca 2010r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zet Digital.

Autorem strony internetowej i kampanii internetowej jest agencja interaktywna MRM Worldwide.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu