Nowy partner w San Markos

Do grona partnerów agencji reklamowej San Markos (www.sanmarkos.pl) dołączył jej dotychczasowy dyrektor kreatywny Tomasz Chojnacki.

Do zadań nowego partnera będą należały: pozyskiwanie nowych budżetów, stały rozwój działu kreacji oraz kolejne sukcesy San Markos na festiwalach reklamowych. „Mamy mocną pozycję rynkową, myślimy niezależnie, i jak pokazuje kampania „Kumpel z Przeszłości – 1944 LIVE” naszą pracę docenia międzynarodowe środowisko reklamy. Świadczy o tym choćby, pierwsze po wielu latach złoto dla Polski, dla naszej kampanii, na ostatnim konkursie EPICA” – mówi Tomasz Chojnacki. Tomasz Chojnacki z San Markos związany jest od 2007 roku. Jako dyrektor kreatywny odpowiadał m.in. za reorganizację działu kreacji i wprowadzenie sieciowego modelu współpracy z klientami. Nowy partner agencji San Markos w branży reklamowej działa od ponad 10 lat. Był jurorem Polskiego konkursu Reklamy KTR 2009. Doświadczenie zdobywał pracując zarówno polskich, jak i sieciowych agencjach m. in.: Testardo, Bates, Opus B i Banah Group. W swoim dorobku ma nagrody na krajowych, jak i międzynarodowych festiwalach, m.in. złotą nagrodę EPICA, Silver Drum, Grand Prix Złotych Orłów i 4 Złote Orły, 3 Złote Spinacze, Srebrny Magellan, Silver Spotlight, Bronze Ads of the Word Awards. W agencji San Markos prowadzi obecnie projekty przede wszystkim dla takich klientów jak RWE i nowo pozyskany w wyniku przetargu Siemens. Szeroko rozumianą komunikacją reklamową interesuje się już od czasów studiów na Wydziale Historii UW. Przez 3 kolejne lata pracował jako dziennikarz. Ukończył też Akademię Filmu i Telewizji w Warszawie i jest dyplomowanym scenarzystą filmowym. Lubi projekty odważne łączące wiele form komunikacji i wykorzystujące nowe media. Jest m.in. współtwórcą kampanii „Kumpel z przeszłości – 1944 LIVE”, która zdobyła ogromną popularność na polskim Facebooku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu