iFusion (Grupa One-2-One) stworzył wersję lajt serwisu informacyjnego Coigdzie.pl

przez | 23/02/2010

Coigdzie.pl to pierwsze w Polsce rozwiązanie stworzone z myślą o wyszukiwaniu przez Internet w telefonie komórkowym imprez rozrywkowych, kulturalnych i sportowych. Wersję mobilną platformy zaprojektowała i wykonała firma iFusion, należąca do giełdowej Grupy One-2-One.

W serwisie lajt coigdzie.pl informacje o wydarzeniach w danym mieście trafiają wprost na telefon komórkowy użytkownika. Ergonomiczny interfejs pozwala na łatwe poruszanie się w aktualizowanym na bieżąco kalendarzu imprez. Aplikacja wykorzystuje dostarczony przez Google mechanizm map, co pozwala na prezentację informacji o eventach w odniesieniu do miejsc, gdzie faktycznie się odbywają.

Technologia i szata graficzna platformy została stworzona z myślą o zróżnicowanych parametrach telefonów komórkowych.

Platforma jest promowana m.in. w serwisach społecznościowych – Facebook i MySpace, gdzie buduje swoją społeczność użytkowników.

– Naszym zdaniem rynek usług mobilnych dojrzał już do tego, aby zaoferować rozwiązanie dla młodych, dynamicznych osób oczekujących łatwego i szybkiego dostępu do informacji o sposobach spędzania wolnego czasu – mówi Rafał Brzozowski, członek zarządu coigdzie.pl. – Oferujemy atrakcyjny kontent, wokół którego tworzymy społeczność aktywnych osób.– dodaje Natalia Malec, PR Manager serwisu.

Zdaniem właścicieli coigdzie.pl korzystający z serwisu to atrakcyjna grupa docelowa dla wielu reklamodawców. Model biznesowy platformy zakłada jego monetyzację zarówno poprzez współpracę z organizatorami oraz sponsorami eventów, jak i firmami oferującymi produkty lub usługi dla ludzi spędzających aktywnie czas wolny.

źródło/autor: one-2-one