CASIO kontynuuje współpracę z Red Bull Racing Formuły 1

Na początku lutego br. CASIO przedłużyło umowę zawartą w ubiegłym roku ze stajnią Formuły 1 Red Bull Racing.

Stajnia Red Bull Racing Formuły 1 będzie w tegorocznym sezonie ambasadorem marki CASIO Edifice – linii męskich, analogowych zegarków ze stali. Edifice przez stosowanie stoperów i stylistyki nawiązującej do branży motoryzacyjnej, jest marką szczególnie popularną wśród fanów sportów motorowych, a także w szerszej grupie mężczyzn, których cechuje aktywny styl życia.

Kierowcami na sezon 2010 tak jak w sezonie ubiegłym są Mark Webber i Sebastian Vettel. Obaj wezmą udział we wszystkich 19 wyścigach Formuły zaplanowanych na ten rok, począwszy od Grand Prix Bahrajnu, który odbędzie się 14 marca 2010. W roku 2009 zespół miał swój najlepszy sezon w historii. Webber i Vettel aż 16 razy stali na podium z czego sześć razy na najwyższym miejscu. Sezon 2009 drużyna ukończyła zajmując drugie miejsce w klasyfikacji konstruktorów Formuły 1.

Red Bull to nie tylko inteligentne strategie wyścigowe i młodzieńczy, energiczny wizerunek, ale również wybitne osiągnięcia w rozwoju technologii. Zespół wkłada cały swój wysiłek, by na torach osiągać najwyższą prędkość. Cechy Formuły 1 oraz skojarzenia z tym sportem idealnie pasują do koncepcji Edifice, dlatego też CASIO zdecydowało się odnowić swoje poparcie dla zespołu Red Bull Racing i ich kierowców w 2010 roku.

Edifice został wyznaczony jako oficjalny zegarek zespołu na sezon 2010, a logo CASIO pojawi się na kombinezonach wyścigowych noszonych przez Webbera i Vettela. Oprócz korzystania z wizerunków obu kierowców, CASIO planuje wydać specjalną serię modeli zegarków Edifice.

„Bardzo się cieszę, że nasz zespół nadal będzie wspierany przez Casio. Jesteśmy w czołówce technologii i myślę, że ważne jest, aby być związanym z markami, które to odzwierciedlają. Design, szybkość i inteligencja – to są cechy, które nas łączą” – mówi Christian Horner, szef zespołu Red Bull Racing Formuły 1.

źródło/autor: Optimum PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu