ZOOPTICA w polu widzenia agencji 9.90 Public Relations

Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z ZOOPTICĄ. Krakowską kliniką okulistyczną specjalizującą się w korekcjach wzroku.

Agencja 9.90 Public Relations podpisała umowę z krakowską kliniką specjalizującą się w zabiegach okulistycznych i korekcji wzroku. W zakresie działań agencji znalazły się między innymi: media relations, B2B, komunikacja wewnętrzna, komunikacja audiowizualna, e-PR oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.

Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Osobą odpowiedzialną za realizacje działań komunikacyjnych jest Marcin Helbin, dyrektor kreatywny 9.90 Public Relations.

ZOOPTICA jest nowoczesnym ośrodkiem zdrowia, zapewniającym specjalistyczną opiekę okulistyczną na wysokim poziomie. Ze szczególną troską dbają o poprawę i doskonalenie procesu widzenia pacjentów, a co za tym idzie, ich komfortu życia – pracy i wypoczynku. ZOOPTICA specjalizuje się w chirurgii refrakcyjnej oraz nowoczesnej chirurgii zaćmy.

Laserowa korekcja wad wzroku (krótkowzroczność, dalekowzroczność, astygmatyzm) przeprowadzana jest przez doświadczony i wykwalifikowany zespół chirurgów okulistów metodami PRK, Lasek, Lasik oraz Epilasik. Do wykonywania zabiegów wykorzystywany jest najnowocześniejszy spośród stosowanych w Polsce laser excimerowy ALLEGRETTO WAVE.

Klinika nie korzystała do tej pory z usług agencji PR. Za pozyskanie klienta odpowiada zespół agencji 9.90 Public Relations.

źródło/autor: 9.90 Public Relations

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu