Wspólne projekty Publicon i SARTO

przez | 21/02/2010

Dwie wrocławskie agencje public relations: Publicon oraz SARTO nawiązały współpracę, która zwiększy ich konkurencyjność na dynamicznie rozwijającym się rynku usług z zakresu komunikacji społecznej. Podpisana 18 lutego br. umowa jeszcze bardziej podniesie poziom świadczonych usług i umożliwi realizację rozbudowanych projektów.
Głównym założeniem działań podjętych w ramach porozumienia WrocławPR jest poszerzenie zakresu działalności obu agencji. Ułatwi to dotarcie do większych klientów i jest gwarancją na wzrost efektywności ich obsługi.

— Wymiana doświadczeń jest szansą na zwiększenie rozpoznawalności obu marek, a zarazem na wzmocnienie ich pozycji na rynku — komentuje Mirosław Zagórski, dyrektor SARTO. Współpraca ma charakter komplementarny, gdyż każda z agencji cechuje się nieco innym profilem i specjalizuje w stosowaniu odmiennych narzędzi PR. Działająca na rynku od 2000 roku agencja SARTO skupia swoją działalność w czterech obszarach: konsultingu marketingowym, public relations, organizacji szkoleń, a także przygotowaniu i realizacji eventów. Publicon natomiast specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek, PR regionów oraz narzędziach e-PR.

— Na współpracy skorzystają przede wszystkim klienci, którzy niezależnie od wielkości i stopnia skomplikowania projektu, będą mogli liczyć na kompleksową i profesjonalną jego realizację — podsumowuje Szymon Sikorski, dyrektor strategiczny Publicon.