Artegence i Nike w mistrzowskiej kampanii

przez | 21/02/2010

Agencja Artegence podjęła współpracę z firmą Nike. 18 lutego wystartowała pierwsza wspólna kampania, komunikująca nowy model buta: Total 90 Laser III. Potrwa do 14 marca. W kampanii wykorzystano nietypowe rozwiązanie dzięki użyciu Eyeblaster – rich media format łączy w tej kampanii kilka form reklamowych, w tym wideo oraz opisy reklamowanego produktu, zachęcając przy tym internautów do interakcji. Co innowacyjne, cała gra odbywa się bezpośrednio na zmieniającej się w czasie interakcji reklamie. Jej elementem jest m.in. instruktażowe wideo, którego bohaterem jest gwiazda futbolu – Hiszpan Fernando Torres. Gracze mogą też opublikować swoje wyniki bezpośrednio na swoim facebookowym profilu.

Zadaniem graczy jest wykazanie się najwyższym stopniem dokładności podczas gry na wirtualnym boisku. Innowacyjne jest wykorzystanie ograniczonej przestrzeni dostępnej w kreacji reklamy. Środowisko, w którym rozgrywa się gra, pozwala na doświadczenie akcji w 3D i działania naturalnych praw fizyki – kopnięcie w piłkę faktycznie determinuję trajektorię jej lotu.

Dziesięć osób, które interesująco odpowiedzą na pytanie o „Twój piłkarski cel na rok 2010”, wygra mistrzowskie butyTotal 90 Laser III. 500 uczestników zabawy z najlepszymi wynikami w grze otrzyma 500 kodów do Nike Elite Training, czyli dostęp do kompletnego programu treningowego z udziałem zawodników i trenerów Juventusu, Barcelony i reprezentacji Brazylii na nikefootball.com.

Kampania jest emitowana na serwisach: Sport.Wp.pl, oraz Futbolowo.pl.

Firma Nike jest nowym klientem w portfolio Artegence.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.