Zieltraffic reklamuje Empik School w Internecie

przez | 18/02/2010
Agencja Zieltraffic rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych Empik School. W ramach ustalonych działań agencja zrealizuje kampanie reklamową opartą o model CPA.
Empik School to największa i najdłużej działająca sieć szkół języków obcych w Polsce. 35 placówek działa w 31 miastach całej Polski, a rocznie z usług sieci korzysta ponad 20 tysięcy osób. Kampania reklamowa prowadzona będzie w ponad 400 wybranych serwisach internetowych sieci Affiliando i potrwa przez trzy miesiące.
W kampanii zastosowano model CPA (Cost Per Action), gdzie wydawcy rozliczani są za poprawnie wypełniony formularz kontaktowy. Poprawność danych oceniana jest przez Reklamodawcę. Kreacje użyte w działaniach reklamowych przygotowane zostały przez Empik School.
Wynagrodzenie ustalone w programie wynosi 25 zł za prawidłowo wypełniony formularz i jest to obecnie najwyższa prowizja na rynku. Jestem pewien, że efekty naszych działań będą bardzo udane i że jest to początek dłuższej współpracy z marką Empik School. – powiedział Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.
Firma Zieltraffic Polska jest częścią  Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Głównym obszarem działań polskiego oddziału Zieltraffic jest affiliate i performance marketing oraz wszelkie działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy, Millennium czy Skarbiec.biz.