Już prawie 30 tysięcy osób zarejestrowało się w SamsungGame.pl

przez | 18/02/2010

Do tej pory w konkursie Samsung Game zarejestrowało się już 30 tysięcy uczestników. Strona internetowa akcji – www.SamsungGame.pl zanotowała w tym czasie ponad 290 tysięcy wizyt. Wyzwania związane z tym detektywistycznym konkursem, są też gorąco komentowane w serwisach społecznościowych.

Samsung Game to konkurs z pulą nagród o wartości ponad 100 tysięcy złotych. Zadanie polega na odgadnięciu dokładnych adresów lokali w 6 polskich miastach. W  każdym z nich umieszczono 10 tysięcy złotych. Przez cały czas na stronie internetowej www.SamsungGame.pl trwa bezpośrednia transmisja internetowa z miejsc, w których zostały umieszczone nagrody. Każdy może zobaczyć anonimowe miejsca, w których kamera pokazuje między innymi stolik z wazą, w której znajduje się duża ilość banknotów.
Ta skierowana do młodych ludzi akcja związana jest z rynkowym debiutem netbooka Samsung N210.

Poza nagrodami głównymi, do wygrania są również nagrody dodatkowe: 12 netbooków Samsung N210 oraz 18 telefonów komórkowych Samsung Corby.

Uczestnicy konkursu mogą skorzystać z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi i poczuć się jak detektywi, zastanawiając się, które wskazówki prowadzą do celu, a które w ślepą uliczkę. Tropienie miejsc, w których zostały ukryte nagrody nie jest łatwe, o czym świadczyć może fakt, że pula nagród jest jak dotychczas nietknięta. Tym bardziej opłaca się wejść do gry!

Na stronie www.SamsungGame.pl trwają transmisje z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa i Katowic. Jednak w konkursie z równym powodzeniem mogą brać osoby niezależnie od miejsca zamieszkania.

Rejestracja jest możliwa przez cały czas gry, tak więc wciąż jest okazja do wygrania wszystkich nagród, także głównych, z których każda to 10 tysięcy złotych w świeżutkiej gotówce.  Aby wziąć  udział w grze każdy uczestnik musi wejść na stronę www.SamsungGame.pl, zarejestrować się, podać adres e-mail i zaakceptować regulamin konkursu.

Premiowane są: spryt, zaangażowanie, zdolność kojarzenia faktów, znajomość internetu i dobra orientacja w popkulturze.

Pomysł akcji został stworzony i jest realizowany dla firmy Samsung przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy. Partnerami konkursu są: sieć sklepów RTV EURO AGD, Planeta.fm, Viva Polska, magazyn Hiro Free, WP.pl, Komputerswiat.pl, Merlin.pl, dziennik Metro i Społeczności.pl.