Eska TV rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego

W marcu tego roku kanał muzyczny Eska TV rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. ESKA TV wystartowała w maju 2009 roku. Jest to stacja muzyczna profilowana na rynek polski i kontynuująca w wymiarze telewizji założenia programowe swojego radiowego pierwowzoru czyli Radia Eska. Możemy tam obejrzeć znane z anteny Radia Eska „Hity na czasie”. Stacja codziennie zaprasza swoich widzów na ponadgodzinny premierowy materiał antenowy oraz ekskluzywne produkcje teledysków największych polskich i zagranicznych gwiazd sceny muzycznej. Swoim widzom ESKA TV proponuje do oglądania znany z Radia Eska Rock „Poranny WF”, którego gwiazdami są Kuba Wojewódzki i Michał Figurski. Swoje programy w ESKA TV prowadzą także popularni d-je Radia Eska m.in. Jankes, Puoteck, czy Kinga Zdrojewska. Ramówkę kanału tworzą starannie dobrane programy, odpowiadające preferencjom widzów, wyrażanym w badaniach call out. Od maja ubiegłego roku Eska TV zdążyła już zdobyć szerokie grono wiernych fanów.

Stacja jest dostępna dla widzów platformy cyfrowej N oraz wybranych sieci kablowych w całej Polsce, w komórkach dzięki cyfrowej technologii DVB-H. Atutem stacji jest emisja sygnału w rozdzielczości 16:9 i dostępność programu w Internecie na stronie www.eska.tv.

Sprzedażą czasu będzie się zajmował niezależny dom sprzedaży At Media. Eska TV będzie dostępna w sprzedaży cennikowej oraz ofercie pakietów gwarantowanej widowni.

„Dynamiczny rozwój stacji telewizyjnej wymaga współpracy z najlepszymi partnerami. Niewątpliwie do takich należy At Media Polska. Dlatego bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę i wspólnie będziemy budować świetny kanał komunikacji z odbiorcami cennymi dla naszych, ESKA TV i At Media Polska, klientów” – mówi Maciej Domagała, Dyrektor Zarządzający Eska TV.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu