Comarch Internet Banking w outsourcingu

przez | 18/02/2010

Kolejni klienci mają możliwość korzystania z rozwiązania Comarch Internet Banking. W styczniu 2010 jeden z wiodących polskich banków udostępnił funkcjonalność bankowości internetowej autorstwa Comarch klientom innego banku w oparciu o model outsourcingu.

– Dostęp do usług bankowości elektronicznej jest obecnie standardem. Chcąc zaistnieć na rynku i przyciągnąć klientów banki bez względu na swoje rozmiary muszą taką funkcjonalność oferować. Model outsorcingu bankowości internetowej może być szczególnie atrakcyjny dla mniejszych banków, dla których samodzielne wdrożenie bankowości elektronicznej nie jest opłacalne ze względu na szacowany wolumen obsługiwanych klientów (do 2 tys. firm). Standardowe rozwiązania Comarch Internet Banking gwarantują niski koszt uczestnictwa instytucjom, które zdecydują się na outsourcing naszego rozwiązania w innych bankach – komentuje Anna Wierzchucka, Business Development Manager, Comarch SA.

Comarch Internet Banking jest kompleksowym, sprawdzonym i dojrzałym systemem bankowości internetowej obsługującym zarówno klientów detalicznych, MSP, jak i klientów korporacyjnych. Jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior Bank.

źródło/autor: Comarch

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.