Przejdź do treści

Wystawcy ATP JOBBING szkolą się z marketingu targowego

Stowarzyszenie na rzecz Akademickich Biur Karier, współorganizator Akademickich Targów Pracy JOBBING, oraz firma MJCC Employer Branding Consultants przygotowali dla wystawców JOBBING-u szkolenie z zakresu marketingu targowego. Spotkanie odbędzie się 17 lutego 2010 roku w Warszawie.

Pracodawcy rekrutujący w czasie najbliższej edycji Akademickich Targów Pracy JOBBING mają możliwość udziału w specjalnie opracowanym przez MJCC szkoleniu z zakresu budowania wizerunku firmy w czasie targów pracy. Program szkolenia będzie oparty o wyniki badania „Targi pracy w oczach warszawskich studentów”, które MJCC i SNrABK przeprowadzili podczas ubiegłorocznej edycji targów.

„Chcemy, aby firmy biorące udział w ATP JOBBING były dobrze przygotowane do spotkania ze studentami i absolwentami. Dzięki temu, że w ubiegłym roku zapytaliśmy uczestników naszych targów o ich opinie na temat wystawców, wiemy na co warto zwrócić uwagę przygotowując stoisko targowe. Do poprowadzenia szkolenia zaprosiliśmy trenerów z MJCC, którzy nie tylko na co dzień doradzają swoim klientom w zakresie budowania wizerunku pracodawcy, ale też wielokrotnie mieli okazję uczestniczyć w targach jako wystawcy” – powiedziała Sylwia Kociszewska.

„W spotkaniu wezmą również udział reprezentanci warszawskich biur karier organizujących ATP JOBBING, co będzie sprzyjać wymianie opinii i dzieleniu się praktyczną wiedzą pomiędzy przedstawicielami środowiska akademickiego i biznesowego” – mówi Agata Zarzycka.

Więcej informacji na temat szkolenia i ATP JOBBING można uzyskać u organizatorów:

www.jobbing.org.pl

www.mjcc.pl

źródło/autor: ATP JOBBING