Emporia na Mobile World Congress w Barcelonie

przez | 16/02/2010

Nowe produkty marki emporia są przeznaczone dla dwóch zupełnie różnych grup starszych użytkowników. – Pierwszy jest dopasowany do potrzeb osób po 50. roku życia, które mają doświadczenie, ukształtowany gust oraz cenią elegancję i estetykę – mówi Eveline Pupeter-Fellner, CEO Emporia Telecom. Drugi model to idealny partner we wszystkich sytuacjach.

– Urzeka solidną konstrukcją i jest przeznaczony dla aktywnych osób po pięćdziesiątce: uczestniczących w rowerowych wyprawach, pływających łodziami czy pomagających swoim dzieciom w budowie domów — dodaje. Nazwy nowych modeli zostaną ogłoszone na kongresie GSMA Mobile World Congress w Barcelonie. Stanowisko emporia (A 139) będzie zlokalizowane w Hali 8.

Proste w obsłudze telefony komórkowe. To motto towarzyszy nieodłącznie także tym produktom emporia, które zadebiutują na GSMA Mobile World Congress. Nowością jest w ich przypadku koncentracja na określonych grupach dojrzałych użytkowników. — Bycie zawsze na czasie oznacza wychodzenie naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom starszych osób — wyjaśnia Pupeter-Fellner. — W przyszłości zróżnicowanie potrzeb będzie jeszcze bardziej widoczne niż teraz, również w grupie seniorów. Dlatego emporia nie oferuje jednego telefonu komórkowego dla starszych użytkowników, lecz wiele różnych modeli.

Emporia jasno określiła swoją grupę docelową: są to starsze osoby, które potrzebują telefonu komórkowego podczas aktywnego spędzania czasu poza domem, ale stronią od telefonów komórkowych wprawiających je w zakłopotanie swoją złożonością. Produkty oferowane przez inne firmy pomijają potrzeby seniorów. W związku z tym, jak wynika z najnowszych sondaży przeprowadzonych przez niemieckie stowarzyszenie zaawansowanych technologii Bitkom, większość osób po 65. roku życia nie ma telefonów komórkowych, ponieważ są one dla nich zbyt skomplikowane. — Dlatego właśnie przedkładamy prostotę obsługi i niezawodność ponad wszystko inne — podkreśla Pupeter-Fellner.