„Life is great” z KFC i FireFly

przez | 16/02/2010

Promocję zestawu Longer Mix w KFC, która wystartowała w restauracjach na początku roku, wspiera przez cały luty konkurs dla konsumentów. Przebiega on pod hasłem: „Life is great”. Pomysł i mechanizm konkursowy opracowała agencja FireFly Creation.

Aby wziąć udział w konkursie KFC, wystarczy nagrać pozytywne zdarzenie ze swojego życia – wystrzałową imprezę, interesujące spotkanie, zabawną sytuację – obrazujące myśl przewodnią: „Life is great”. Filmik trzeba umieścić w serwisie youtube.com, a link do niego przesłać na adres: konkurs@longermix.kfc.pl. Filmik trafi na mikrowitrynę promocyjną www.longermix.kfc.pl. Na amatorów nagrywania czekają nagrody – zaproszenia do restauracji KFC.

Jako pierwszy na podstronę konkursową trafił spot telewizyjny promujący ofertę Longera za 3,99zł, przygotowany przez agencję Red8 COMMUNICATIONS GROUP. Wkrótce obok niego znajdą się filmiki autorstwa gości restauracji KFC. Analogiczny konkurs, również przygotowany przez FireFly Creation, wystartował w restauracjach w Czechach i na Węgrzech.

źródło/autor: FireFly Creation

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.