Na snowboard do kina? Szczyt wszystkiego

przez | 15/02/2010

Najbardziej zaawansowana graficznie interaktywna gra na świecie – Human Joystick, dopełnia właśnie wsparcie zimowej promocji konsumenckiej marki LECH Premium. W rozpoczętej 1 stycznia loterii „Szczyt wszystkiego” nagrodami są tygodniowe wyjazdy do Dubaju, nauka snowboard’u z Mateuszem Ligockim w Austrii i kubki termiczne. Promocja, która trwa do końca lutego, do tej pory komunikowana była za pomocą opakowań promocyjnych, materiałów POS w punktach sprzedaży, outdooru, działań w Internecie i PR. Teraz jej wsparcie stanowi także gra Human Joystick, którą LECH wprowadził na masową skalę do sieci Multikino.

„Gra interaktywna to kolejna innowacja po Augmented Reality i fotokodach, która ma wzbudzić emocje wśród najbardziej nawet ospałych kinomanów. Wprowadzony na masową skalę przez markę LECH Premium, Human Joystick dostarcza odbiorcy tak silnych wrażeń, jakich nie jesteśmy w stanie dać mu za pomocą wykorzystywanych do tej pory rozwiązań. Wyniki testu prowadzonego w zeszłym tygodniu w Poznaniu, przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania. Reakcje widzów dostarczyły nam impulsu do rozszerzenia tej akcji i wykorzystania Human Joystick jak narzędzia marketingowego o masowej skali.” – powiedział Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

Technologia interaktywnych gier kinowych Human Joystick to połączenie zaawansowanej grafiki komputerowej z systemem analizy ruchu. W nawiązaniu do tematu głównego promocji konsumenckiej „Szczyt wszystkiego” akcja gry LECHa rozgrywa się w Dubaju. Widownia zgromadzona w sali kinowej steruje za pomocą ruchów ramion snowboardzistą, którego zadaniem jest uzyskanie najlepszego wyniku w slalomie pomiędzy palmami i bramkami na pustynnych piaskach oraz śnieżnych stokach stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

W grę Human Joystick zagrać można przed wybranymi seansami w 6 Multikinach w Polsce: w Warszawie (Złote Tarasy), Krakowie, Rybniku, Włocławku, Bydgoszczy oraz Elblągu. Test gry prowadzony był w Multikinie Malta w Poznaniu.LECH Premium od dłuższego czasu chętnie i aktywnie wykorzystuje innowacje komunikacyjne, aby dostarczyć konsumentom niecodziennych wrażeń budzących pozytywne emocje. Human Joystick jest kolejną innowacją wprowadzoną w ostatnim czasie przez markę LECH Premium na masową skalę. Wcześniej użyto m.in. technologii Augmented Reality (AR), czyli „poszerzonej rzeczywistości”, łączącej obraz świata rzeczywistego ze światem wirtualnym przy wykorzystaniu kamery internetowej (promocja „Znajdź Nową Kaledonię!”). LECH zaprosił też do współpracy polskiego reżysera Tomasza Bagińskiego tworząc pierwszy film w formacie 3D pt. ”Bieg” oraz trójwymiarowy serwis internetowy. Ponadto wykorzystane zostały także fotokody oraz stworzone, jako pierwsze w Polsce, puszki fotograficzne z nadrukiem w postaci zdjęcia z festiwalu Woodstock.

Za realizację akcji Human Joystick odpowiada agencja Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Więcej na: www.lech.pl

źródło/autor: Q&A Consulting

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.