Fido intelligence na Call Center World 2010 w Berlinie

przez | 15/02/2010

W dniach 8-11 lutego br. na Międzynarodowych targach Call Center World 2010 w Berlinie firma Fido intelligence – lider w przetwarzaniu języka naturalnego i rozwiązań Business Inteligence – prezentuje anglojęzyczną wersję nagrodzonego kilkukrotnie rozwiązania Email Processor oraz Virtual Assistant.

Email Processor

Email Processor jest jedynym w Europie systemem, który potrafi rozpoznać problemy poruszane w treści e-maila oraz automatycznie na nie odpowiedzieć. Rozwiązanie to znajduje zastosowanie w Call Center firm lub Biurze Obsługi Klienta dowolnej firmy czy instytucji, która komunikuje się z klientami za pomocą wiadomości e-mail.

Email Processor za pomocą jednego średniej klasy serwera może w ciągu godziny przetworzyć około 5 tysięcy e-maili! Człowiek odpowiadający ręcznie jest w stanie obsłużyć średnio około pięciu e-maili na godzinę. Email Processor to system inteligentny rozumiejący treści maili, na które odpowiada. Tekst przetwarzany jest według zasad gramatycznych, dzięki czemu możliwa jest poprawna analiza tekstu z uwzględnieniem kontekstu.

Rozwiązanie Email Processor zdobyło już kilka nagród w kategorii innowacyjne rozwiązanie w 2009 roku.

Virtual Assistant

Virtual Assistant to aplikacja przedstawiająca postać obecną na stronie internetowej, która pomaga użytkownikowi w samodzielnym pozyskiwaniu informacji. Firma Fido intelligence stworzyła pierwszy na świecie bot postać historyczną. Jest nim wirtualny król Polski – Stanisław August Poniatowski. Król ubrany jest w szaty z epoki i mówi stylizowanym językiem polskim.

Komunikacja z wirtualnym asystentem odbywa się za pośrednictwem klawiatury i Internetu. Użytkownik zadaje pytanie i po niespełna sekundzie otrzymuje odpowiedź w formie napisu w okienku dialogowym na ekranie monitora, a także w postaci głosowej. Dodatkowo bot porusza się adekwatnie do wyrażanych emocji i wypowiadanych tekstów.

Użytkownicy strony WWW, na której znajduje się wirtualny asystent, błyskawicznie i w przystępnej formie otrzymują odpowiedzi na zadawane pytania. Sformalizowana dotychczas komunikacja człowieka z komputerem staje się naturalna.

Odwiedzający targi Call Center World 2010 będą mogli też zapoznać się z projektem CERBER – innowacyjnym systemem Fido intelligence opartym o algorytmy przetwarzania języka naturalnego, którego celem jest ochrona nieletnich w Internecie. Ma on wspomagać odpowiednie służby w monitorowaniu niewłaściwych zachowań w sieci – tak, by można było zapobiegać przestępstwom, a nie reagować wtedy, gdy do nich dojdzie.

– Prezentacja nowych wersji rozwiązań firmy w języku angielskim to pierwszy krok do ekspansji produktów Fido intelligence na rynki zachodnie. Nasze rozwiązania są doskonale przygotowane i wzbogacone o nowe funkcjonalności. Wykorzystywana przez Fido intelligence autorska technologia Text Intelligence pozwala na elastyczne wdrożenia i dostosowywanie naszych produktów do wymagań klientów – mówi Michał Wroczyński, R&D Director w Fido intelligence.

Rozwiązania Fido intelligence wpływają na podniesienie efektywności pracy organizacji. Optymalizują i wspomagają zarządzanie procesami biznesowymi w firmach, w tym procesami sprzedaży i marketingu, obsługi klienta oraz budowaniu wizerunku.

– Nasze rozwiązania są innowacyjne i tworzą nową jakość w zarządzaniu obsługą klienta, w tym Call Center oraz Biurach Obsługi Klienta. W wielu dziedzinach są pierwszymi w Europie, a nawet na świecie – dodaje Wanda Stompór, Key Account Manager w Fido intelligence. – Jako pierwsi w Europie wdrożyliśmy rozwiązanie Email Processor, jako pierwsi na świecie zbudowaliśmy system e-learninigowy wykorzystujący przetwarzanie języka naturalnego. Naszego autorstwa jest też pierwszy na świecie chatterbot – postać historyczna: wspomniany powyżej Król Polski Stanisław August Poniatowski. Nieprzypadkowo jesteśmy więc na targach Call Center World 2010 w Berlinie, gdzie nasze rozwiązania zaprezentujemy firmom z całego świata odpowiadającym za organizację i obsługę systemów obsługi klienta.