Wystartowała kampania marketingowa Geloo.pl w największych polskich portalach internetowych

przez | 11/02/2010

Geloo.pl, pierwsza w Polsce platforma smart shopping, rozpoczęła kampanię odsłonową w portalach WP.PL, Onet.pl i O2.PL. Dodatkowo akcji informacyjnej towarzyszy targetowany mailing do użytkowników INTERIA.PL, Onet.pl oraz O2.PL. Kampania potrwa do końca lutego.

Geloo.pl ruszyło z kolejną – po wprowadzeniu Programu Partnerskiego dla użytkowników – akcją informacyjną skierowaną do osób, którym zależy na oszczędnym gospodarowaniu pieniędzmi. Serwis, który wystartował po koniec ubiegłego roku, ma już na swoim koncie kampanię marketingową przeprowadzoną w czołowych portalach, na platformach społecznościowych i prasie.

– Poprzez Program Partnerski Geloo.pl, jak i kampanię w internecie, chcemy zapoznać i przyzwyczaić Polaków do idei smart shopping, czyli rozsądnego i zarazem sprytnego dokonywania zakupów – mówi Sylwia Cyra, Dyrektor ds. Marketingu Geloo.pl. – Naszym celem jest stworzenie internautom nieustannej możliwości korzystania z atrakcyjnych ofert sprzedaży, bez konieczności porównywania cen i akceptowania zgiełku hipermarketów.

Platforma ma już w planach kolejne działania na rzecz upowszechniania idei smart shopping w Polsce.