Większy zespół w agencji PR time

przez | 11/02/2010

Do zespołu wrocławskiej agencji PR time w lutym dołączył nowy pracownik. Tomasz Kordowski objął stanowisko specjalisty ds. public relations i będzie odpowiedzialny za wsparcie bieżących projektów PR agencji.

Tomasz Kordowski ma dwuletnie doświadczenie w pracy agencyjnej w PR. Dotychczas obsługiwał projekty z zakresu PR produktowego oraz PR korporacyjnego, w tym również CSR, dla firm z branży healthcare, fmcg czy organizacji pozarządowych. Kordowski współpracował w ramach projektów komunikacyjnych m.in. dla Wyeth Polska, Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris czy Novartis Poland.

Jest również współautorem kampanii „Zawsze świeże” realizowanej dla ZM Pamso S.A., wpisanej przez FOB do Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” za rok 2008.

W PR time Kordowski wzmocni zespół w realizacji projektów dla głównych klientów agencji.

PR time świadczy kompleksowe usługi doradcze w zakresie public relations, w tym komunikację korporacyjną, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe czy działania ePR. Wśród klientów PR time znajdują się firmy głównie z branży przemysłowej, gospodarki odpadami, IT oraz medycznej i deweloperskiej. Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations.

źródło/autor: PR time