Projekt Assassin

Ruszyła nowa kampania promocyjna gry Assassin’s Creed II firmy Ubisoft. Kanałem prowadzenia kampanii będzie Internet, a jej celem jest zainteresowanie internautów premierą gry Assassin’s Creed II, w wersji na PC.  Działania promocyjne mają charakter teaserowy.

Na początku w Internecie, na stronach partnerów, m. in. empik.com oraz cdaction.pl, zostały zamieszczone banery linkujące do strony, o charakterze konkursowym www.projektassassin.pl. Od 8 lutego internauci będą mogli założyć konto i wziąć udział w mini grze.  Będzie ona polegała na zbieraniu punktów poprzez wysyłanie maili „pułapek Assassina” oraz toczenie pojedynków z innymi uczestnikami zabawy. Każdy z graczy będzie miał możliwość zamieszczenia linka do Projektu Assassin na swojej stronie www oraz publikowania własnych wyników na facebooku. Kampanie przygotowała Grupa Euro RSCG.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu