Marka Collection Adam aktywna w Internecie

przez | 11/02/2010

Polska marka ekskluzywnych krawatów Collection Adam rozpoczęła działania w mediach społecznościowych. Na YouTube pojawiły się filmiki w ramach ,,Szkoły wiązania krawata”, a na FaceBooku pojawiają się porady stylistyczne i konkursy.  Całość uzupełniana jest o intensywne działania media relations.
Collection Adam to marka z tradycjami funkcjonująca na polskim rynku od prawie 20 lat. A od 2 miesięcy prowadzi intensywne działania w sieci oraz współpracuje z serwisami o tematyce modowej i lifestylowej. Celem działań jest również promocja dwukolorowych krawatów damskich, które w Polsce nie są zbyt popularne.

Szkoła wiązania krawata na YouTube to cykl filmów instruktażowych, dzięki którym można nauczyć się jak poprawnie wiązać różnorodne węzły krawatowe. Instrukcje uzupełnione zostały o porady stylistyczne. Kolejne odcinki pojawiają się na obrandowanym kanale YT.

Na FaceBooku zaś internauci mogą zostać fanami  Collection Adam i również codziennie na swojej ścianie czytać o poradach i wskazówkach stylistycznych odnoszących się do ubioru, w którym krawat gra ważną rolę. Dodatkowo co jakiś czas pojawiają się konkursy. Obecnie trwa konkurs Walentynowy, gdzie fani mogą wygrać krawat dla siebie i swojej drugiej połówki.

Działania dla marki prowadzi agencja PRactions – Zespoł Adwokatów Medialnych, która również wyprodukowana cykl filmów video umieszczanych sukcesywnie w sieci.