Konkretny PR dla marek Merrell i CAT

przez | 11/02/2010

Agencja Konkret PR rozpoczęła współpracę z firmą AmerSport Sp. z o.o. Firma podpisała roczną umowę na prowadzenie działań public relations z zakresu PR korporacyjnego oraz produktowego dla marek Merrell i Caterpillar.

Agencja odpowiada za kontakt z mediami, planowanie i realizację wydarzeń specjalnych oraz doradztwo wizerunkowe dla marek Merrell i Cat. Realizacja projektu obejmującego media relations i działania wizerunkowe podpisana została do końca 2010 roku.

Od ponad 26 lat firma Merrell zapewnia wysokiej jakości obuwie wszystkim entuzjastom aktywnego wypoczynku. W jej ofercie jest obuwie typowo wyczynowe, jak i modele znakomicie wpisujące się w krajobraz miejski. Od niedawna oferta rozszerzyła się o odzież i akcesoria. Wszystkie produkty marki Merrell wykonane są z najlepszej jakości materiałów i z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.

CAT, z siedzibą w Peoria, Illinois, USA jest największym światowym producentem różnego rodzaju maszyn budowlanych, które wyznaczają standardy jakości i wytrzymałości. Podobnie jest z obuwiem i odzieżą – w 1990r zostały zaprezentowane i zaakceptowane na rynku amerykańskim. Od tamtej pory kolekcja znacznie się poszerzyła obejmując nowe kategorie, wykorzystując nowoczesne style i materiały, jednak nadal zawierając cechy charakterystyczne dla pierwowzorów, czyli wytrzymałość i funkcjonalność.

Wyłącznym dystrybutorem obuwia, odzieży oraz akcesoriów marki Merrell i Caterpillar na rynku polskim jest firma AmerSport Sp z o.o.

Konkret PR świadczy usługi z zakresu media relations, komunikacji wewnętrznej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, organizacji wydarzeń specjalnych i eventów oraz projektów społecznej odpowiedzialności biznesu.