HTC powołała nowego dyrektora ds. Marketingu odpowiedzialnego za obszar EMEA

HTC Corporation, międzynarodowa firma projektująca telefony komórkowe, powołała Vladimira Malugina na stanowisko dyrektora marketingu w regionie EMEA. Uprzednio pełnił on funkcję szefa produktów i marketingu w firmie Polaroid Consumer Electronics oraz szefa rozwoju rynku w Eastman Kodak. Vladimir Malugin odpowiedzialny jest za wizerunek marki HTC, marketing i komunikację w regionie EMEA.

„HTC jest marką w sektorze mobilnym, która zdecydowanie zwraca uwagę.” – powiedział Vladimir Malugin, dyrektor marketingu w HTC EMEA. „HTC ma reputację firmy niezwykle innowacyjnej, zapewniającej swoim klientom unikalne rozwiązania. Firma pracuje nad wzmocnieniem świadomości marki wśród konsumentów oraz budowaniem wizerunku czołowego producenta smartfonów. Z radością dołączam do firmy, w tak ważnym dla niej stadium rozwoju na rynku konsumenckim. Jestem pewien, że przyczynię się dalszych sukcesów firmy.”

Vladimir Malugin jest osobą o ogromnym doświadczeniu w zakresie marketingu i zarządzania czołowymi, europejskimi markami konsumenckimi. Pełnił funkcje związane z biznesowym rozwojem firm, w zakresie tworzenia chipsetów mobilnych, prowadził również firmę zajmującą się doradztwem i marketingiem dla wielu międzynarodowych korporacji.

“HTC poszukuje osób, które potrafią komunikować i efektywnie zarządzać unikalnym wizerunkiem marki HTC, która zawsze stawia klienta w centrum swoich działań.” – powiedział Florian Seiche, vice president w firmie HTC Europe. „Powołanie Vladimira Malugina na stanowiska dyrektora marketingu jest znaczącym krokiem w kierunku tworzenia globalnej wizji marki HTC.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.