Zmiany organizacyjne w One-2-One

przez | 10/02/2010

Anna Kochańska została Head of Strategy One-2-One Media Solutions a jej obecne stanowisko, Group Account Directora zajęła Anna Korolczuk.

Wyodrębnienie stanowiska szefa strategii wynika z potrzeby przygotowania i realizacji kolejnych interaktywnych formatów i konkursów m.in. dla kanałów Telewizji Polskiej, Radia Zet, Wydawnictwa Marquard. Obowiązki nowego Group Account Directora w związku z coraz większą liczbą projektów zakładają silniejsze powiązanie dotychczasowej działalności One-2-One Media Solutions (kampanie SMS, programy interaktywne, np. Lotko.TV) z możliwościami oferowanymi przez MAP.

One-2-One Media Solutions zajmuje się zapewnieniem wielokanałowej, interaktywnej komunikacji mediów z odbiorcami. Jednym z podstawowych i coraz ważniejszych narzędzi jest mobile advertising platform (MAP), rozwiązanie umożliwiające precyzyjne dotarcie do odbiorców za pomocą komunikacji SMS. Zastosowane tu mechanizmy analizy behawioralnej aktywności SMS pozwalają na precyzyjne przesłanie komunikatu do właściwej osoby, w odpowiednim miejscu i czasie, tym samym zwiększając efektywność prowadzonych działań.

Anna Kochańska związana jest z grupą One-2-One od 2005 roku, wcześniej odpowiadała za relacje z kluczowymi klientami, w tym TVP. Anna Korolczuk jako Head of Salles MAP zajmowała się organizacją projektów realizowanych w stacjach radiowych.

źródło/autor: One-2-One