Przejdź do treści

Sukces InColours wciąż rośnie

W ciągu miesiąca obecności na Facebooku fan page serwisu InColours zgromadził ponad 2,5 tys. fanów aktywnie uczestniczących w generowaniu treści związanych z tematyką strony!

Fan page jest elementem kampanii wspierającej serwis InColours marki Dulux® (AkzoNobel Decorative Paints), której strategię i kreację przygotowała OS3 multimedia. Agencja odpowiada również za aktywności dla marki w obrębie mediów społecznościowych.

– Ilość fanów InColours bardzo pozytywnie nas zaskoczyła – w ciągu miesiąca zanotowaliśmy wyniki, które średnio osiąga się w ok. 6 m-cy. To dla mnie dowód, że treści zawarte w naszym serwisie są atrakcyjne, a strategia skuteczna– mówi Danuta Baprawska, PR Manager w koncernie AkzoNobel, pomysłodawca serwisu.

InColours to serwis internetowy inspirowany kolorami oraz różnorodnością, jaką daje ich umiejętne łączenie. Strona ma na celu umocnić ekspercką pozycję marki Dulux® oraz przybliżyć konsumentom trendy kolorystyczne i przedstawić opracowania międzynarodowego zespołu ekspertów z dziedziny kolorystyki pod nazwą ColourFutures™.

Działania stanowią element długofalowej strategii obecności marki Dulux® w Internecie, za którą odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia.

źródło/autor: OS3 multimedia