Zmieniły się kolejne MM-ki

przez | 09/02/2010

Trzy portale sieci MM Moje Miasto (Media Regionalne sp. z o.o.) przeszły wczoraj metamorfozę. Zmiany w layoucie i nowe funkcjonalności wprowadzono w portalach www.mmlublin.pl, www.mmwarszawa.pl i www.mmsilesia.pl.

Podobnie jak w przypadku przeprowadzonych w listopadzie ubiegłego roku pilotażowych zmian w portalu www.mmtrojmiasto.pl, zmiany w trzech kolejnych serwisach dotyczą głównie architektury informacji i nawigacji. Dzięki nowej szacie graficznej portal zyskał na przejrzystości i funkcjonalności.

– Bardzo nas cieszy, że nasi Użytkownicy pozytywnie przyjęli wprowadzone zmiany. Będziemy nadal wspólnie pracowali nad rozwojem naszych stron – mówi Tomasz Krawczyk, Zastępca Dyrektora ds. Nowych Mediów (Media Regionalne sp. z o.o.).

W sieci MM Moje Miasto działa 10 serwisów, zbudowanych w oparciu o autorski framework Artegence (artcore): w Szczecinie, Trójmieście, Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Bydgoszczy, Lublinie, Wrocławiu, na Śląsku. Media Regionalne prowadzą również 16 serwisów MM uruchomionych w mniejszych miastach. Liczba Unikalnych Użytkowników we wszystkich MM-kach w styczniu wyniosła 1 744 724 (według badań GemiusProffesional).

Wdrożeniem zmian na portalach zajęła się agencja Artegence. Pracami po jej stronie kierował Marek Lesiak, CTO Artegence, zaś po stronie MM Moje Miasto Oliwia Piotrowska, kierownik wydawniczy MM Moje Miasto.

W najbliższych tygodniach nowa szata zostanie wprowadzona w kolejnych sześciu MM-kach.

źródło/autor: Argence

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.