Rusza nowa kampania reklamowa Kaszek Nestlé

przez | 09/02/2010

Rusza nowa kampania telewizyjna Kaszek Nestlé. Jest to kampania wspierająca linię Kaszek ryżowych i Kaszek mleczno-ryżowych z probiotykami Bifidus BL. Hasło kampanii to „Kaszki Nestlé pomagają chronić Twoje dziecko od wewnątrz”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis.

Kampania opiera się na koncepcji rozróżnienia ochrony dziecka na zewnętrzną oraz wewnętrzną. Ochronę od zewnątrz zapewnia dziecku mama, która każdego dnia chroni je na wiele sposobów: czuwa by było zdrowe, bezpieczne, dba o jego dietę, wcielając się w rolę lekarza, strażaka oraz kucharza. Natomiast ochrona dziecka od wewnątrz możliwa jest dzięki probiotykom Bifidus BL dodanym do nowych Kaszek Nestlé. Probiotyki Bifidus BL pomagają wspierać naturalną odporność dziecka dzień po dniu. W reklamie obrazowo pokazane jest działanie probiotyków.

Kampania telewizyjna ma format 30-sekundowego spotu reklamowego, który emitowany będzie w takich stacjach jak TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.

Spot telewizyjny jest elementem szerszego wsparciaKaszek Nestlé. Kampania obejmuje też działania reklamowe w prasie parentingowej, które rozpoczynają się od wydań marcowych i potrwają do końca 2010 roku. Reklamy prasowe są spójne z konceptem kampanii telewizyjnej.

„Kampania, która właśnie ruszyła jest częścią działań promujących Kaszki Nestlé po niedawnym re-launchu, obejmującym zarówno zmianę receptur, jak i opakowań naszych produktów. Receptury Kaszek zostały wzbogacone w probiotyki Bifidus BL oraz immunoskładniki: cynk, żelazo oraz witaminy A i C. Koncepcja kampanii, opierająca się na rozgraniczeniu zewnętrznej i wewnętrznej ochrony dziecka, podkreśla zarówno rolę mamy w opiece nad nim, jak i znaczenie prawidłowego żywienia dziecka. Cieszymy się więc, że możemy dostarczyć wszystkim mamom nasz produkt z probiotykami Bifidus BL, który pomaga wspierać naturalną odporność dziecka oraz jego prawidłowy rozwój” – powiedziała Paulina Rudalska, Junior Product Manager w Nestlé Nutrition.

Zarówno w spocie, jak i w pozostałych materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.

Ze strony Nestlé Nutrition za kampanię odpowiada Paulina Rudalska, Junior Product Manager. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

źródło/autor: Questia Communications Management Consultants