Styczniowe mrozy spowodowały zwiększenie zapotrzebowania na assistance wśród kierowców

W związku ze spadkiem temperatur, końcówka stycznia była okresem zwiększonego zapotrzebowania na usługi assistance samochodowego. Potwierdzają to dane Inter Partner Assistance, z których wynika, że już w sobotę 23 stycznia nastąpił znaczny wzrost liczby zgłoszeń przychodzących do centrum operacyjnego firmy.

„Pomiędzy 23 a 27 stycznia 85% zgłoszeń z zakresu assistance samochodowego związanych było z awariami pojazdów” – mówi Marcin Mleczko, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Inter Partner Assistance Polska SA –Kierowcy mieli najczęściej problemy z akumulatorem, zamarzającym paliwem oraz zamkami.”

Poniedziałkowy szczyt

Szczyt zapotrzebowania na usługi z zakresu assistance motoryzacyjnego podczas ostatnich intensywnych mrozów przypadł na 25 stycznia.

„Poniedziałki są tradycyjnie najintensywniejszym dniem pracy firm assistance w zakresie pomocy kierowcom.” – mówi Marcin Mleczko z Inter Partner Assistance Polska SA – „Jednak 25 stycznia, w związku ze spadkiem temperatur nawet do – 35°C, liczba połączeń osiągnęła poziom 339% w porównaniu do standardowego poziomu.”

Ze szczegółowych analiz Inter Partner Assistance wynika, że 25 stycznia 2010, w godzinach porannego szczytu, liczba połączeń przychodzących była przeszło siedmiokrotnie wyższa niż zwykle. W takiej sytuacji konieczne było zwiększenie obsady specjalistów assistance i zastosowanie specjalnych procedur zapewniających efektywność. Wraz ze stopniowym wzrostem temperatur po 27 stycznia, pomimo opadów śniegu, liczba zgłoszeń wróciła do standardowego poziomu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu