Rozstrzygnięcie urodzinowego konkursu Alior Banku

W ciągu zaledwie miesiąca ponad 5 500 Klientów Alior Banku przesłało wiele cennych sugestii i pomysłów, dotyczących możliwości ulepszenia oferty i usprawnienia obsługi. Jury konkursu wyłoniło pięciu laureatów, których pomysły uznano za najbardziej oryginalne. Każdy z nich otrzymał w nagrodę 40-calowy telewizor LED TV firmySamsung.

Zadanie konkursowe polegało na wskazaniu, co Alior Bank mógłby zmienić, bądź jakie wprowadzić jeszcze udogodnienia, aby produkty i usługi banku w jak największym stopniu spełniały oczekiwania Klientów. Wszystkie zgłoszone pomysły są obecnie szczegółowo analizowane, a najciekawsze z nich bank będzie sukcesywnie realizował. Nagrody w konkursie otrzymali: pan Andrzej z Warszawy, pan Marcin z Poznania, pan Marek z Rawicza, pan Aleksander ze Świętochłowic oraz pan Maciej z Chojnic.

Dwa najczęściej zgłaszane przez uczestników pomysły, są aktualnie wdrażane:

  • Szybkie płatności internetowe, tzw. Pay-by-Link (usługa powinna być dostępna w ofercie banku już pod koniec lutego br.);
  • Doładowania kont telefonów komórkowych pre-paid bezpośrednio z Systemu Bankowości Internetowej Alior Banku (planowane uruchomienie usługi to trzeci kwartał 2010 roku ).

Klienci docenili również dotychczasowe usługi oferowane przez Alior Bank. Za szczególnie przydatne uznali:

  • System Bankowości Mobilnej, pozwalający m.in. na sprawdzenie salda na koncie, dokonanie przelewu zaufanego czyzałożenie lokaty z telefonu komórkowego lub palmtopa. Planowany jest dalszy rozwój tego systemu i uruchamianie nowych funkcjonalności, jak np. możliwość autoryzacji operacji kodem SMS.
  • Powiadomienia SMS i e-mail o saldzie (wysyłane automatycznie codziennie o godz. 19:00) oraz
  • operacjach na koncie (wysyłane automatycznie po wykonaniu operacji) – w lutym br. planujemy udostępnić również powiadomienia SMS i e-mail, dotyczące kart płatniczych (informacja
  • zadłużeniu, autoryzacja transakcji).
  • Karta debetowa łącząca w sobie technologię zbliżeniową oraz możliwość dokonywania płatności w Internecie – Karta MasterCard Debit z technologią PayPass.
  • Preferencyjny kredyt mieszkaniowy w ramach rządowego programu „Rodzina na swoim”.

Oprócz nagród, Alior Bank przygotował specjalną ofertę dla swoich Klientów, którzy zdecydowali się wziąć udział w konkursie. Każdy z uczestników mógł wybrać jeden z trzech produktów, z którego chciałby skorzystać na preferencyjnych warunkach.

„Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Wielu Klientów zgłosiło nawet po kilkanaście pomysłów. Ilość i jakość tych sugestii to kolejny dowód zaangażowania społeczności skupionej wokół Alior Banku. Dzięki temu wiemy, jakie zmiany w naszej ofercie i sposobie obsługi pozwolą w największym stopniu odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania Klientów, a na tym zależy nam najbardziej ” – powiedział Łukasz Penszko, Menedżer ds. Promocji w Alior Banku.

Urodzinowy konkurs internetowy to kolejny etap angażowania klientów Alior Banku w tworzenie jego oferty. Proces ten zapoczątkował konkurs „Zbuduj z nami nowy bank!”, zorganizowany jeszcze przed uruchomieniem banku. Wskazówki oraz sugestie ponad 80 tys. uczestników internetowej akcji zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty banku i modelu obsługi klienta.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu