PMT Marketing System oferująca kompleksowe działania BTL-owe przygotowała działania merchandisingowe i marketingowe dla Imperial Tobacco

przez | 08/02/2010

W styczniu 2010 PMT Marketing System przeprowadził szereg działań o charakterze merchandisingowym dla potentata przemysłu papierosowego- Imperial Tobacco, firmy znajdującej się w ściślej światowej czołówce producentów produktów tytoniowych.

PMT Marketing System odpowiadało za zbudowanie systemów komunikacji w ok. 550 punktach HDS na terenie całej Polski.

Agencja zadbała o całościową logistykę punktów z papierosami (2 rodzaje standów), zaopatrzenie punktów sprzedaży w dodatkowe materiały informacyjne, takie jak wobblery i badge. PMT Marketing System odpowiadała również za właściwy instruktarz sprzedawców. Akcja dotyczyła papierosów segmentu Premium.

Agencja miała bardzo ważne zadanie polegające do dopracowaniu metod działania pod kątem nowych standardów merchandisingu dla marki.

PMT Marketing System miała już wcześniej przyjemność pracować dla Imperial Tobacco w zakresie organizacji animacji. Tym razem klient rozszerzył swoje wymagania o nowe usługi.

źródło/autor: PMT Marketing System

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.