Pierwsza w nowym roku telewizyjna kampania reklamowa Pierwsza w nowym roku telewizyjna kampania reklamowa BEKO

przez | 08/02/2010

Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się pierwsza w tym roku ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa firmy BEKO. W spotach widzowie zobaczą pralkę z funkcją Pupil, którą mieli okazję poznać w czasie ubiegłorocznej odsłony kampanii.

„Działania BEKO skoncentrowane są na produktach, które dzięki nowoczesnym funkcjom ułatwiają życie klientom. Wprowadzając na rynek pralkę z funkcją Pupil zapewniliśmy miłośnikom zwierząt domowych ubrania pozbawione sierści bez konieczności pozbawiania się towarzystwa swoich pupili” – mówi Urszula Leszczyńska z działu marketingu firmy BEKO S.A.

Bohaterami spotu jest para, którą widzowie znają z wcześniejszych odsłon kampanii reklamowych marki BEKO. Są to młodzi, pełni uśmiechu ludzie, którym innowacyjne rozwiązania proponowane przez firmę BEKO ułatwiają i uprzyjemniają codzienne obowiązki. Kiedy w ich życiu pojawia się szczeniak, zaczynają się problemy, jak usunąć z ubrań sierść milusińskiego. Zastosowana w pralce BEKO funkcja Pupil modyfikuje cykl prania, dzięki czemu staje się ono jeszcze bardziej dokładne i w łatwy oraz skuteczny sposób usuwa sierść z ubrań.

„W spocie reklamowym prezentujemy jedno z całej gamy urządzeń BEKO, które poprawiają komfort codziennego życia. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oddajemy w ich ręce sprzęt najwyższej jakości,  innowacyjny i stanowiący ozdobę każdego wnętrza” – dodaje Urszula Leszczyńska.

Kampania reklamowa potrwa od 1 do 28 lutego. 15 – sekundowe spoty będą emitowane przede wszystkim w  TV Polsat i TVN oraz stacjach: TVP Info, TVN 7, TV 4, Polsat 2, TVN Style oraz TVN 24. Spot ten został wybrany z puli reklam międzynarodowych przygotowanych przez agencję TBWA i został zaadoptowany na rynek polski Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Kampania będzie wspierana przez działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.